Sunday, June 26, 2011

My Story

こんにちはみんな..... 
学校についてのゲームを愛した少女、  
ブロガーおよび
すべてのについて
dancing.please 

私のイントロ私の自己しましょう
私の名前dyandramitha 

Alessandrinaです私をご覧ください。
FBdyandra N'のFc
ブログilovedyandra.blogspot.com
YMdyandra_mitha@yahoo.co
IDさえずりdyandramitha 

私は多くの友人持っている
IBNU彼らの学校の彼らは
ナビーラララサファイアおよびです
Khalis....我々は、売り切れ含めている....
私の好きな食べ物はフレームです 

私の好きな飲み物
avokadジュース私は本当に本当に

イラースウィフトのように彼女はだから
バービーのような彼女は完全な

しさです私は彼女が好き
私は学校にいたので、歌うのが大好き
クラッカーマシュマロ私のおいしいおやつです...
ありがとう.....


hi guys..... story about a school
girl who loved games,
 blogger,and all about singing
and dancing.please let me introduce my self,
my name is dyandramitha alessandrina. visit me
at: FB: dyandra n' Fc
bloger:ilovedyandra.blogspot.com
YM:dyandra_mitha@yahoo.co.
id twitter:dyandramitha i have many friends
IBNU SINA SCHOOL'S. they
are nabilla,nuha,lala,safira,and
khalisa.... we are including a Sold Out....
my favourite food is ramen. my favourite drink is
avokad juice. i really really like taylor swift,because she's
like barbie. she's beautyfull. i like her.
i love to sing since i was at kindergarden school.
crackers,marshmallow is my yummy snack...
Thankyou.....

No comments:

Post a Comment